Let op! Wij hanteren extra richtlijnen n.a.v. het coronavirus. Zie onze richtlijnen

Nijverheidsstraat 11A

1704 RA Heerhugowaard

0226 234 333

Deskundig advies

Ma- Za: 10:00 - 18:00

Zondag op afspraak open

0
Archivio Articoli

31 Jul 2016

OVER ONS

Reparatie & Onderhoud

Heeft u een buitenboordmotor waar een reparatie aan moet worden uitgevoerd? Neem dan contact op met Justmarine.nl in Zuid-Scharwoude. Wij zijn de specialisten op het gebied van buitenboordmotor reparatie en kunnen de motor weer als een zonnetje laten draaien. Wij onderhouden Mercury, Honda, Evinrude, Johnson, Tohatsu, Mariner, Suzuki, Honda, Volvo, Yanmar, Vetus, OMC buitenboordmotoren. Wij leveren ook nieuwe en gebruikt buitenboordmotoren.

Inkoop & Verkoop van Buitenboordmotoren

Wij beschikken over een uitgebreid aanbod aan buitenboordmotoren. Dankzij de jarenlange ervaring, heeft u in Justmarine.nl de geschikte partner gevonden om de perfecte buitenboordmotor voor uw boot te kopen. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, dus u zult altijd een passende kwalitatieve outboard vinden in ons ruime assortiment.

Ook hebben wij diverse merken tweedehands buitenboordmotoren te koop. Voordat een tweedehandse buitenboordmotor wordt verkocht, wordt de motor zorgvuldig nagekeken op mankementen en krijgt deze tevens een grote onderhoudsbeurt. Aangezien we een specialist zijn op het gebied van outboards, kunt u er op vertrouwen dat ook de tweedehands motoren in prima staat zijn.

Wij verkopen alleen goede kwaliteit buitenboordmotoren, ongeacht de prijs. Binnen ons aanbod van buitenboordmotoren hebben wij bekende merken als Yamaha, Honda, Mercury, en Johnson.  Al onze tweedehandse buitenboordmotoren worden verkocht met één vaarseizoen garantie.

Inkoop & Verkoop van Boten.

Bent u opzoek naar een goede betrouwbare tweedehandse boot? Dan is justmarine.nl de geschikte partner voor u. Wij bieden zeer goede en betrouwbare tweedehands boten aan.

Wilt u uw boot verkopen? Heeft u een boot en wilt u deze snel verkopen tegen een goede prijs? Heeft u geen tijd om uw boot zelf te verkopen of geen behoefte aan allemaal vreemden die bij u thuis langskomen en uw boot bekritiseren? Heeft u een boot geërfd en is varen niet uw hobby? Heeft u snel geld nodig? Heeft u een ander schip gevonden en wil de huidige eigenaar uw boot niet inruilen?

Wij bieden een goede prijs voor uw boot en zorgen voor een snelle en correcte afwikkeling. Vul geheel vrijblijvend en kosteloos het contact formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Justmarine.nl zoekt het volgende voor eigen inkoop:

  • Vis/consoleboten
  • Speed/toerboten
  • Rib rubberboten vanaf 3 meter
  • Sloepen

Wat kunnen wij u bieden:

  • Directe contante betaling, of via de bank
  • Correcte afhandeling
  • Het direct verwijderen van u schip, zodat u de evt. ligplaats direct weer vrij heeft.
  • Geen werk achteraf, wij accepteren u schip in de staat waarin hij verkeerd

Wilt u uw eigen boot verkopen, maar heeft u daar geen tijd voor of zin in? Dan neemt Justmarine.nl al het werk van u over. Vanaf het eerste contact tot aan de aflevering. Wij zorgen voor de juiste publiciteit van uw boot om de verkoop te bespoedigen.

Nieuwsgierig geworden? Neem dan contact met ons op of vul het onderstaande contact formulier in voor een vrijblijvende offerte.

31 Jul 2016

BETALING

Hoe kan ik betalen bij Justmarine.nl?

iDEAL: Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestellen de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, met behulp van de specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

Creditcard: We accepteren Visa en Mastercard. Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Je creditcard wordt belast op het moment van levering.

Afterpay: AfterPay voert voor Justmarine.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van Afterpay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. In deze e-mail staat een iDEAL-link zodat je het direct over kunt maken, maar ook kun je alle betaalgegevens raadplegen om het via een overboeking over te maken. Deze e-mail ontvang je binnen vijf werkdagen nadat je je bestelling hebt geplaatst. Je dient de betaling te voldoen binnen 14 dagen. Voor vragen over de betaling kun je contact opnemen met Afterpay via telefoonnummer 0900-40 50 60 2 of via www.afterpay.nl. Wanneer je kiest voor een betaling met Afterpay, mag het totaalbedrag van je bestelling niet meer dan €750,- bedragen. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement.

Sofort Banking: SOFORT Banking (ontwikkeld door Payment Network AG) is een innovatieve online betaalmethode met TÜV certificaat (zeer gerenomeerd Duits keuringsinstituut, m.b.t. beveiliging van gegevens en privacy). In Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk is dit een veel gebruikte online betaalmethode. Hoe werkt het? Het systeem werkt volgens de PIN/TAN methode. Met het beveiligde overschrijvingsformulier wordt door DIRECTebanking.nl automatisch de verbinding tot stand gebracht met uw online bank. De betaling zal dan ook direct verstuurd worden. Op deze manier wordt online shoppen snel en veilig. Zeer veel banken doen hier aan mee.

Bancontact / Mister Cash: Bancontact / Mister Cash is in België een erg populaire betaalwijze voor webshops. Uw Belgische klant kan via deze service direct online afrekenen, via zijn eigen vertrouwde bankomgeving. Bancontact/ Mister Cash is een standaardapplicatie op de kaarten die de Belgische banken uitgeven bij het openen van een rekening.

Betaal ik veilig bij Justmarine.nl?

Ja, Justmarine.nl maakt gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een methode om gegevens die je via internet verstuurt te coderen, zodat alleen de ontvanger ze kan lezen.

31 Jul 2016

Verzending en bezorging

Hoe kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen, op een door jou opgegeven adres.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

  1. Producten die op voorraad zijn worden doorgaans binnen twee werkdagen bij je bezorgd. Bestellingen van occasion boten en buitenboordmotoren die we op werkdagen vóór 12:00 uur ontvangen, worden binnen 2 werkdagen verstuurd / bezorgd. Nieuwe Buitenboordmotoren en Boten worden binnen 5 werkdagen Bezorgd. Tenzij anders overeengekomen (bijv. in verband met het reserveren van producten die niet op voorraad zijn) zal levering binnen 30 werkdagen plaatsvinden nadat Justmarine.nl de bestelling schriftelijk bevestigd heeft via de orderbevestiging. Meer informatie over de levering van producten door Justmarine.nl en de leveringsvoorwaarden wordt in de bezorginginformatie uiteengezet.
  2. De verwachte levertijd wordt in de orderbevestiging, bij de betaling en/of op de actuele productpagina op de Website aangegeven. Indien niet uitdrukkelijk anders overeengekomen heeft de Klant het recht de aankoop te annuleren indien een levering meer dan 30 werkdagen vertraagd is en dit niet door toedoen van de Klant veroorzaakt is.
  3. Indien een pakket op een bepaald Pickup Parcelshop moet worden opgehaald, dient de Klant dit binnen de op de mededeling aangegeven tijdsperiode te doen. Bestellingen dienen in die gevallen persoonlijk te worden afgehaald met een geldig identiteitsbewijs en bestelnummer. De Klant zal een bericht over de levering ontvangen, waarin wordt aangegeven wanneer en waar het pakket opgehaald of in ontvangst genomen kan worden. Dit bericht kan via e-mail, reguliere post en, indien de Klant een mobiel telefoonnummer heeft verstrekt, via telefoon of SMS worden verstuurd. Justmarine.nl heeft het recht om een toeslag à €75 bij de Klant in rekening te brengen wanneer een bestelling niet wordt opgehaald.

Hoe weet ik wat de bezorgkosten van mijn bestelling zijn?

Justmarine.nl wil je tijdens het bestelproces direct duidelijkheid geven over de bezorgkosten. In je winkelwagen zie je daarom een totaaloverzicht van de kosten per product, met een specificatie van de bezorgkosten. Je vindt de winkelwagen rechtsboven in je scherm.

Justmarine.nl kent één soort bezorgkosten: standaard bezorgkosten.

Staandaard bezorgkosten per bestelling:

  • Verzendkosten voor Justmarine.nl Occasion Buitenboordmotoren  en Justmarine.nl Occasion Boten bedraagt € 50,- .
  • Verzendkosten voor Justmarine.nl Nieuwe Buitenboordmotoren bedraagt € 75,- en voor nieuwe boten € 100,-.

Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

De actuele status van je bestelling kun je direct zien op je profielpagina. Ook ontvang je meteen na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van de door jou bestelde producten. Wanneer we je bestelling verzenden, ontvang je een e-mail met een Track&Trace code zodat je je pakket kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling naar het buitenland sturen?

Ja, Justmarine.nl verstuurt bestellingen naar België en Nederland.

Voor webshopbestellingen is de eis dat het factuuradres én het bezorgadres een Nederlands of Belgische adres is.

31 Jul 2016

RETOUR & SERVICE

Regels voor het retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. (Deze regeling geld alleen bij bestelling van nieuwe producten die op voorraad zijn) U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitsluiting herroepingsrecht

  1. Indien de consument niet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleen worden uitgesloten indiende ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
  2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
    1. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
    2. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
    3. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
    4. die snel kunnen bederven of verouderen;
    5. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
  3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
    1. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken,

Artikelen die niet voldoen aan het bovenstaande blijven jouw eigendom. Wij sturen deze artikelen naar jou terug en brengen de gemaakte kosten in rekening. Onze artikelen mag je alleen retourneren als de verpakking ongeopend is. Dit geldt voor alle soorten buitenboordmotoren. De artikelen moeten retour worden gezonden naar ons adres: Just marine, nijverheidsstraat 11A, 1704RA Heerhugowaard. Als u er zeker van wilt zijn dat de artikelen goed aankomen adviseren wij het aangetekend te retourneren.

Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde product is het van belang dat je altijd een modelformulier herroepingsrecht gebruikt, u kunt het formulier hier downloaden . Binnen 14 dagen zullen wij het gehele aankoopbedrag terug betalen.

Voor meer informatie verwijs ik je graag door naar onze algemene voorwaarden.

31 Jul 2016

GARANTIE REGELING

Onderstaande garantie bepalingen zijn onderdeel van de algemene voorwaarden van Justmarine.nl.

  1. Justmarine.nl verleent een garantie van 3 maanden op geleverde gebruikte occasion motoren, tenzij anders overeengekomen. Voornoemde garantietermijnen worden nog beperkt tot de garantie welke de importeur of fabrikant verstrekt.
  2. Justmarine.nl verleent een garantie van 1 jaar op geleverde nieuwe motoren en boten, tenzij anders overeengekomen. Voornoemde garantietermijnen worden nog beperkt tot de garantie welke de importeur of fabrikant verstrekt.
  3. Alle voor garantie in aanmerking komende goederen dienen franco aan Justmarine.nl te worden geleverd voorzien van aankoopbon. Bij het ontbreken van deze bescheiden vervallen alle aanspraken op garantie.
  4. De kosten van verzending door Justmarine.nl naar importeur of fabrikant zijn voor rekening van de opdrachtgever, alsmede de kosten welke aan Justmarine.nl in rekening worden gebracht door importeur of fabrikant. Alle goederen worden voor rekening en risico van de opdrachtgever aan deze retour gezonden.
  5. Gebreken in geleverde goederen welke onder de garantie vallen worden, uitsluitend ter beoordeling van Justmarine.nl, hetzij hersteld dan wel door nieuwe levering vervangen in de gebreken naar oordeel van Justmarine.nl of fabrikant zijn te wijten aan constructiefouten, de gebruikte materialen of de uitvoering waardoor deze voor de opdrachtgever onbruikbaar zijn ter zake van de betreffende bestemming van de goederen.
  6. Alle garantie aanspraken vervallen indien de opdrachtgever zelf wijzigingen in of reparaties aan het geleverde heeft verricht, dan wel het geleverde niet nauwkeurig gebruikt volgens bijgeleverde voorschriften of op andere wijze onoordeelkundig handelt.

31 Jul 2016

Deze Algemene Voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 juni 2014.

Deze Algemene Voorwaarden zullen worden gebruikt door alle leden van de Stichting Webshop Keurmerk met uitzondering van financiële diensten als bedoeld in de Wet Financieel Toezicht en voor zover deze diensten onder toezicht staan van de Autoriteit Financiële Markten. 

 

Inhoudsopgave:

Artikel   1 - Definities

Artikel   2 - Identiteit van de ondernemer

Artikel   3 - Toepasselijkheid

Artikel   4 - Het aanbod

Artikel   5 - De overeenkomst

Artikel   6 - Herroepingsrecht

Artikel   7 - Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd

Artikel   8 - Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan

Artikel   9 - Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping

Artikel 10 - Uitsluiting herroepingsrecht

Artikel 11 - De prijs

Artikel 12 - Nakoming en extra garantie

Artikel 13 - Levering en uitvoering

Artikel 14 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging

Artikel 15 - Betaling

Artikel 16 - Klachtenregeling

Artikel 17 - Geschillen

Artikel 18 - Branchegarantie

Artikel 19 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

Artikel 20 - Wijziging van de algemene voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk

 

Artikel 1 - Definities

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

1 Aanvullende overeenkomst: een overeenkomst waarbij de consument producten, digitale inhoud en/of diensten verwerft in verband met een overeenkomst op afstand en deze zaken, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden geleverd of door een derde partij op basis van een afspraak tussen die derde en de ondernemer;

2 Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;

3 Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt voor doeleinden die verband houden met zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit;

4 Dag: kalenderdag;

5 Digitale inhoud: gegevens die in digitale vorm  geproduceerd en geleverd worden;

6 Duurovereenkomst: een overeenkomst die strekt tot de regelmatige levering van zaken, diensten en/of digitale inhoud gedurende een bepaalde periode;

7 Duurzame gegevensdrager: elk hulpmiddel – waaronder ook begrepen e-mail – dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging of gebruik gedurende een periode die is afgestemd op het doel waarvoor de informatie is bestemd, en die ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt;

8 Herroepingsrecht: de mogelijkheid van de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;

9 Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die lid is van Stichting Webshop Keurmerk en producten, (toegang tot) digitale inhoud en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;

10 Overeenkomst op afstand: een overeenkomst die tussen de ondernemer en de consument wordt gesloten in het kader van een georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten, digitale inhoud en/of diensten, waarbij tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend of mede gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;

11 Modelformulier voor herroeping: het in Bijlage I van deze voorwaarden opgenomen Europese modelformulier voor herroeping;

12 Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte hoeven te zijn samengekomen;

 

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

 

Naam ondernemer :

 

Justmarine.nl

 

Vestigings- & bezoekadres:

Nijverheidsstraat 11A

 

1704RA Heerhugowaard

 

Bereikbaarheid: Op Afspraak

Vanaf maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur

 

E-mailadres: info @ justmarine . nl

 

Kvk nr: 68948735

 

Btw nr: NL857660962B01

 

Artikel 3 – Toepasselijkheid

1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.

2 Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal de ondernemer voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, aangeven op welke wijze de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en dat zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.

3 Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.

4 Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

 

Artikel 4 – Het aanbod

1 Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

2 Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten, digitale inhoud en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten, diensten en/of digitale inhoud. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

3 Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.

 

Artikel 5 – De overeenkomst

1 De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.

2 Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.

3 Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.

4 De ondernemer kan zich  binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.

5 De ondernemer zal uiterlijk bij levering van het product, de dienst of digitale inhoud aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen: 

a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;

b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;

c. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;

d. de prijs met inbegrip van alle belastingen van het product, dienst of digitale inhoud; voor zover van toepassing de kosten van aflevering; en de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst op afstand;  

e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is;

f. indien de consument een herroepingsrecht heeft, het modelformulier voor herroeping. 

1 In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.

 

Artikel 6 – Herroepingsrecht

Bij producten:

1 De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.

2 De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:

a als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.

b als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;

c bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.

Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd:

1 De consument kan een dienstenovereenkomst en een overeenkomst voor levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd gedurende minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.

2 De in lid 3 genoemde bedenktijd gaat in op de dag die volgt op het sluiten van de overeenkomst.

Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:

1 Indien de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, loopt de bedenktijd af twaalf maanden na het einde van de oorspronkelijke, overeenkomstig de vorige leden van dit artikel vastgestelde bedenktijd.

2 Indien de ondernemer de in het voorgaande lid bedoelde informatie aan de consument heeft verstrekt binnen twaalf maanden na de ingangsdatum van de oorspronkelijke bedenktijd, verstrijkt de bedenktijd 14 dagen na de dag waarop de consument die informatie heeft ontvangen.

 

Artikel 7 – Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd

1 Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.

2 De consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in lid 1.

3 De consument is niet aansprakelijk voor waardevermindering van het product als de ondernemer hem niet voor of bij het sluiten van de overeenkomst alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht heeft verstrekt.

 

Artikel 8 – Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan

1 Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, meldt hij dit binnen de bedenktermijn door middel van het modelformulier voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze aan de ondernemer. 

2 Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in lid 1 bedoelde melding, zendt de consument het product terug, of overhandigt hij dit aan (een gemachtigde van) de ondernemer. Dit hoeft niet als de ondernemer heeft aangeboden het product zelf af te halen. De consument heeft de terugzendtermijn in elk geval in acht genomen als hij het product terugzendt voordat de bedenktijd is verstreken.

3 De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking, en conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

4 Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de consument.

5 De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product. Als de ondernemer niet heeft gemeld dat de consument deze kosten moet dragen of als de ondernemer aangeeft de kosten zelf te dragen, hoeft de consument de kosten voor terugzending niet te dragen.

6 Indien de consument herroept na eerst uitdrukkelijk te hebben verzocht dat de verrichting van de dienst of de levering van gas, water of elektriciteit die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of bepaalde hoeveelheid aanvangt tijdens de bedenktijd, is de consument de ondernemer een bedrag verschuldigd dat evenredig is aan dat gedeelte van de verbintenis dat door de ondernemer is nagekomen op het moment van herroeping, vergeleken met de volledige nakoming van de verbintenis. 

7 De consument draagt geen kosten voor de uitvoering van diensten of de levering van water, gas of elektriciteit, die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of hoeveelheid, of tot levering van stadsverwarming, indien:

a de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht, de kostenvergoeding bij herroeping of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, of; 

b de consument niet uitdrukkelijk om de aanvang van de uitvoering van de dienst of levering van gas, water, elektriciteit of stadsverwarming tijdens de bedenktijd heeft verzocht.

1 De consument draagt geen kosten voor de volledige of gedeeltelijke levering van niet op een materiële drager geleverde digitale inhoud, indien:

a hij voorafgaand aan de levering ervan niet uitdrukkelijk heeft ingestemd met het beginnen van de nakoming van de overeenkomst voor het einde van de bedenktijd;

b hij niet heeft erkend zijn herroepingsrecht te verliezen bij het verlenen van zijn toestemming; of

c de ondernemer heeft nagelaten deze verklaring van de consument te bevestigen.

1 Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, worden alle aanvullende overeenkomsten van rechtswege ontbonden.

 

Artikel 9 – Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping

1 Als de ondernemer de melding van herroeping door de consument op elektronische wijze mogelijk maakt, stuurt hij na ontvangst van deze melding onverwijld een ontvangstbevestiging.

2 De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. 

3 De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

4 Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

 

Artikel 10 – Uitsluiting herroepingsrecht

De ondernemer kan de navolgende producten en diensten uitsluiten van het herroepingsrecht, maar alleen als de ondernemer dit duidelijk bij het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld:

1 Producten of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen

2 Overeenkomsten die gesloten zijn tijdens een openbare veiling. Onder een openbare veiling wordt verstaan een verkoopmethode waarbij producten, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden aangeboden aan de consument die persoonlijk aanwezig is of de mogelijkheid krijgt persoonlijk aanwezig te zijn op de veiling, onder leiding van een veilingmeester, en waarbij de succesvolle bieder verplicht is de producten, digitale inhoud en/of diensten af te nemen;

3 Dienstenovereenkomsten, na volledige uitvoering van de dienst, maar alleen als:

a de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en

b de consument heeft verklaard dat hij zijn herroepingsrecht verliest zodra de ondernemer de overeenkomst volledig heeft uitgevoerd;

1 Dienstenovereenkomsten voor terbeschikkingstelling van accommodatie, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering is voorzien en anders dan voor woondoeleinden, goederenvervoer, autoverhuurdiensten en catering;

2 Overeenkomsten met betrekking tot vrijetijdsbesteding, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering daarvan is voorzien;

3 Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;

4 Bevroren producten en producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;

5 Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;

6 Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;

7 Alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van de overeenkomst, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na 30 dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;

8 Verzegelde audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur, waarvan de verzegeling na levering is verbroken;

9 Kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van abonnementen hierop;

10 De levering van digitale inhoud anders dan op een materiële drager, maar alleen als:

a de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en

b de consument heeft verklaard dat hij hiermee zijn herroepingsrecht verliest.

 

Artikel 11 – De prijs

1 Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.

2 In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld. 

3 Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.

4 Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en: 

a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of

b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.

1 De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.

 

 

Artikel 12 – Nakoming overeenkomst en extra garantie 

1 De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.

2 Een door de ondernemer, diens toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden indien de ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.

3 Onder extra garantie wordt verstaan iedere verbintenis van de ondernemer, diens toeleverancier, importeur of producent waarin deze aan de consument bepaalde rechten of vorderingen toekent die verder gaan dan waartoe deze wettelijk verplicht is in geval hij is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.

 

Artikel 13 – Levering en uitvoering

1 De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.

2 Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.

3 Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.

4 Na ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.

5 Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

 

Artikel 14 – Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging

Opzegging:

1 De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

2 De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

3 De consument kan de in de vorige leden genoemde overeenkomsten:

te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of in een bepaalde periode;

tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;

altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelf heeft bedongen.

Verlenging:

1 Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde duur.

2 In afwijking van het vorige lid mag een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van dag- nieuws- en weekbladen en tijdschriften stilzwijgend worden verlengd voor een bepaalde duur van maximaal drie maanden, als de consument deze verlengde overeenkomst tegen het einde van de verlenging kan opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

3 Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, mag alleen stilzwijgend voor onbepaalde duur worden verlengd als de consument te allen tijde mag opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand. De opzegtermijn is ten hoogste drie maanden in geval de overeenkomst strekt tot het geregeld, maar minder dan eenmaal per maand, afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften.

4 Een overeenkomst met beperkte duur tot het geregeld ter kennismaking afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften (proef- of kennismakingsabonnement) wordt niet stilzwijgend voortgezet en eindigt automatisch na afloop van de proef- of kennismakingsperiode.

Duur:

1 Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consument na een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste één maand opzeggen, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich tegen opzegging vóór het einde van de overeengekomen duur verzetten.

 

Artikel 15 – Betaling

1 Voor zover niet anders is bepaald in de overeenkomst of aanvullende voorwaarden, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn, of bij het ontbreken van een bedenktermijn binnen 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan  op de dag nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.

2 Bij de verkoop van producten aan consumenten mag de consument in algemene voorwaarden nimmer verplicht worden tot vooruitbetaling van meer dan 50%. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.

3 De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.

4 Indien de consument niet tijdig aan zijn betalingsverplichting(en) voldoet, is deze, nadat hij door de ondernemer is gewezen op de te late betaling en de ondernemer de consument een termijn van 14 dagen heeft gegund om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen-termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en is de ondernemer gerechtigd de door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Deze incassokosten bedragen maximaal: 15% over openstaande bedragen tot € 2.500,=; 10% over de daaropvolgende € 2.500,= en 5% over de volgende € 5.000,= met een minimum van € 40,=. De ondernemer kan ten voordele van de consument afwijken van genoemde bedragen en percentages.

 

Artikel 16 – Klachtenregeling

1 De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

2 Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.

3 Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

4 Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Stichting Webshop Keurmerk (http://keurmerk.info/Home/MisbruikOfKlacht)  De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

5 Indien de klacht niet binnen een redelijke termijn dan wel binnen 3 maanden na het indienen van de klacht in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

 

Artikel 17 – Geschillen

1 Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

2 Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

3 Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.

4 Uiterlijk twaalf maanden nadat het geschil is ontstaan dient het geschil schriftelijk bij de Geschillencommissie aanhangig te worden gemaakt.

5 Wanneer de consument een geschil wil voorleggen aan de Geschillencommissie, is de ondernemer aan deze keuze gebonden. Wanneer de ondernemer dat wil doen, zal de consument binnen vijf weken na een daartoe door de ondernemer schriftelijk gedaan verzoek, schriftelijk dienen uit te spreken of hij zulks ook wenst dan wel het geschil wil laten behandelen door de daartoe bevoegde rechter. Verneemt de ondernemer de keuze van de consument niet binnen de termijn van vijf weken, dan is de ondernemer gerechtigd het geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.

6 De Geschillencommissie doet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn vastgesteld in het reglement van de Geschillencommissie (http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2701/webshop). De beslissingen van de Geschillencommissie geschieden bij wege van bindend advies.

7 De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken, indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd, voordat een geschil door de commissie op de zitting is behandeld en een einduitspraak is gewezen.

8 Indien naast de Geschillencommissie Webshop een andere erkende of bij de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) of het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) aangesloten geschillencommissie bevoegd is, is voor geschillen betreffende hoofdzakelijk de methode van verkoop of dienstverlening op afstand de Geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk bij voorkeur bevoegd. Voor alle overige geschillen de andere erkende bij SGC of Kifid aangesloten geschillencommissie.

 

Artikel 18 – Branchegarantie

1 Stichting Webshop Keurmerk staat garant voor de nakoming van de bindende adviezen van de Geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk door haar leden, tenzij het lid besluit het bindend advies binnen twee maanden na de verzending ervan ter toetsing aan de rechter voor te leggen. Deze garantstelling herleeft, indien het bindend advies na toetsing door de rechter in stand is gebleven en het vonnis waaruit dit blijkt, in kracht van gewijsde is gegaan. Tot maximaal een bedrag van €10.000,- per bindend advies, wordt dit bedrag door Stichting Webshop Keurmerk aan de consument uitgekeerd. Bij bedragen groter dan €10.000,- per bindend advies, wordt €10.000,- uitgekeerd. Voor het meerdere heeft Stichting Webshop Keurmerk een inspanningsverplichting om ervoor te zorgen dat het lid het bindend advies nakomt.

2 Voor toepassing van deze garantie is vereist dat de consument een schriftelijk beroep hierop doet bij Stichting Webshop Keurmerk en dat hij zijn vordering op de ondernemer overdraagt aan Stichting Webshop Keurmerk. Indien de vordering op de ondernemer meer bedraagt dan €10.000,-, wordt de consument aangeboden zijn vordering voor zover die boven het bedrag van €10.000,- uitkomt over te dragen aan Stichting Webshop Keurmerk, waarna deze organisatie op eigen naam en kosten de betaling daarvan in rechte zal vragen ter voldoening aan de consument.

 

Artikel 19 – Aanvullende of afwijkende bepalingen

Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.

 

Artikel 20 – Wijziging van de algemene voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk

1 Stichting Webshop Keurmerk zal deze algemene voorwaarden niet wijzigen dan in overleg met de Consumentenbond. 

2 Wijzigingen in deze voorwaarden zijn slechts van kracht nadat deze op daartoe geëigende wijze zijn gepubliceerd, met dien verstande, dat bij toepasselijke wijzigingen gedurende de looptijd van een aanbod de voor de consument meest gunstige bepaling zal prevaleren.

 

Adres Stichting Webshop Keurmerk: 

Willemsparkweg 193, 1071 HA  Amsterdam

 

 

 

31 Jul 2016

Privacyverklaring Justmarine.nl

 

25 mei 2018

Je privacy is voor Justmarine.nl van groot belang. Wij houden ons dan ook aan de privacywet. Dit betekent dat je gegevens veilig zijn bij ons en dat wij ze altijd netjes gebruiken. In deze privacyverklaring leggen we uit wat we bij de webwinkel www.justmarine.nl allemaal doen met informatie die we over jou te weten komen.

Als je vragen hebt, of wilt weten wat we precies van jou bijhouden, neem dan contact op met justmarine.nl.

 

Afhandelen bestelling Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, gebruiken wij je persoonsgegevens om deze netjes af te kunnen handelen. Wij mogen je persoonsgegevens dan aan onze bezorgdienst geven om de bestelling bij jou te laten bezorgen. Ook krijgen wij informatie over je betaling van je bank of creditcardmaatschappij.

Hiervoor gebruiken wij je betalingsgegevens, naw-gegevens, geslacht, e-mailadres, telefoonnummer en factuuradres. Dit doen wij op basis van je toestemming. Wij bewaren deze informatie tot je bestelling is afgerond en zeven jaar daarna (dat is de wettelijke bewaarplicht).

 

Je account Bij bepaalde onderdelen van onze webwinkel moet je je eerst registreren. Je moet dan informatie over jezelf opgeven en een gebruikersnaam kiezen. Daarmee maken wij een account, waarop je kunt inloggen met die gebruikersnaam en een zelfgekozen wachtwoord.

Hiervoor gebruiken wij je naw-gegevens, telefoonnummer, e-mailadres, factuuradres, betalingsgegevens en geslacht. Dit doen wij op basis van je toestemming. Wij bewaren deze informatie tot je het account opheft.

Wij bewaren deze informatie zodat je ze niet steeds opnieuw in hoeft te vullen en zodat we je makkelijker kunnen benaderen als dat nodig is bij de webwinkel. Je kunt via je account informatie aanpassen wanneer je dat wilt.

 

Reclame Wij willen jou graag reclame sturen over aanbiedingen en nieuwe producten of diensten. Dit doen wij:

 

per e-mail

via social media

 

Je kunt op ieder moment bezwaar maken tegen deze reclame. Elke e-mail bevat een afmeldlink. Je kunt ons blokkeren of de afmeldoptie gebruiken. Via je account kun je dit ook doorgeven.

Verstrekking aan andere bedrijven of instellingen Met uitzondering van de hierboven genoemde partners, geven wij je persoonsgegevens onder geen voorwaarde aan andere bedrijven of instellingen, behalve als wij dat wettelijk verplicht zijn (bijvoorbeeld als de politie dat eist bij een vermoeden van een misdrijf).

 

Google Analytics Wij gebruiken Google Analytics om bij te houden hoe bezoekers onze webwinkel gebruiken. Wij hebben een verwerkersovereenkomst met Google gesloten. Daarin staan strikte afspraken te maken over wat zij mogen bijhouden. Wij staan Google toe de verkregen Analytics informatie te gebruiken voor andere Google diensten. Wij laten Google de IP-adressen anonimiseren.

 

Beveiliging Beveiliging van persoonsgegevens is voor ons van groot belang. Om je privacy te beschermen, nemen wij de volgende maatregelen:

 

Toegang tot persoonsgegevens wordt afgeschermd met een

gebruikersnaam en wachtwoord- Wij maken gebruik van beveiligde 

verbindingen (Secure Sockets Layer of SSL) waarmee alle informatie 

tussen jou en onze website wordt afgeschermd wanneer je 

persoonsgegevens invoert- Wij houden logs bij van alle opvragingen 

van persoonsgegevens

 

Wijzigingen in deze privacyverklaring Wanneer onze webwinkel wijzigt, moeten wij natuurlijk ook de privacyverklaring aanpassen. Let dus altijd op de datum hierboven en kijk regelmatig of er nieuwe versies zijn. Wij zullen ons best doen wijzigingen ook apart aan te kondigen.

 

Inzage, wijzigen en verwijderen van je gegevens Als je vragen hebt of wilt weten welke persoonsgegevens wij van jou hebben, kun je altijd contact met ons opnemen. Zie de contactgegevens hieronder.

Je hebt de volgende rechten:

 

uitleg krijgen over welke persoonsgegevens we hebben en wat we 

daarmee doen

 

inzage in de precieze persoonsgegevens die we hebben het laten 

corrigeren van fouten

 

het laten verwijderen van verouderde persoonsgegevens intrekken van 

toestemming

 

bezwaar maken tegen een bepaald gebruik

Let op dat je altijd duidelijk aangeeft wie je bent, zodat we zeker weten dat we geen gegevens van de verkeerde persoon aanpassen of verwijderen.

 

Klacht indienen Als je vindt dat wij je niet op de juiste manier helpen, dan heb je het recht om een klacht in te dienen bij de toezichthouder. Deze heet de Autoriteit Persoonsgegevens.

 

 

Contactgegevens info @ justmarine . nl  020 210 10 72

13 Sep 2016

Klachtenpagina

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Just Marine
Boomgaard 12B
1722GK Zuid-Scharwoude
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
0644135411

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Nulam.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

19 Aug 2017

Onderstaand een overzicht van de beschikbare boottrailers voor verhuur

Pega H450 Economy

Opties:

• Kantelbaar  

• Voorzien van handlier / boegsteun

• Afneembare robuuste verlichting

• Kimrollen of draagkussens en kielrollen

 

Huren: per dagdeel of hele dag.
Borgstelling: 100 euro (contant vooraf te betalen).
Prijs : € 50,00 per dag .

 

Deze trailer is geschikt voor boten met een lengte van max 4 mtr.

* Toaal gewicht 450 kg.

* Leeggewicht 125 kg.

* Netto laadvermogen max 325 kg.

 

 

 

Pega H650 Comfort

Opties:

• Kantelbaar  

• Voorzien van handlier / boegsteun

• Afneembare robuuste verlichting

• Kimrollen of draagkussens en kielrollen

• Zelf instelbaar centreersysteem 

 

Huren: per dagdeel of hele dag.
Borgstelling: 150 euro (contant vooraf te betalen).
Prijs : € 75,00 per dag .

 

Deze trailer is geschikt voor boten met een lengte van max 4.5 mtr.

* Toaal gewicht 650 kg. * Leeggewicht 140 kg.

* Netto laadvermogen max 510 kg.

 

 

 

 

 

 

Pega H750 Exclusive

Opties:

• Kantelbaar  

• Voorzien van handlier / boegsteun

• Afneembare robuuste verlichting

• Kimrollen of draagkussens en kielrollen

• Zelf instelbaar centreersysteem 

 

Huren: per dagdeel of hele dag.
Borgstelling: 200 euro (contant vooraf te betalen).
Prijs : € 85,00 per dag .

 

Deze trailer is geschikt voor boten met een lengte van max 5.5 mtr.

* Toaal gewicht 750 kg. * Leeggewicht 200 kg.

* Netto laadvermogen max 550 kg.

 

 

Info:
U hoeft niet in het bezit te zijn van een B+ rijbewijs voor het huren van deze Boottrailers.

  

Specificatie dag:
Vanaf 8.30 – 17.00 uur

 

19 Aug 2017

Onderstaand een overzicht van de beschikbare boten en sloepen voor verhuur:

Verano 380

De Verano 380 is de kleinste telg uit een reeks van stabiele vissers/consoleboten. De Verano 380 is een enkelwandige boot geschikt voor 3 volwassen personen. Voor- en achterin zijn de banken tevens luchtkasten waardoor de boot onzinkbaar wordt.  De boot is uitgerust met een krachtige, stille en zuinige Suzuki motor van 5pk.

 

Aantal personen: 3 personen.

Afmeting: 3.80 m lang en 1.45 m breed.

Huren: per dagdeel of hele dag.

Borgstelling: 150 euro (contant vooraf te betalen).

 

Prijs (exclusief brandstof): € 40,00 per dagdeel. € 70,00 per dag.

 

 

 

 

Verano 410

De Verano 410 is één van de boten uit een reeks van superstabiele vissers/consoleboten. De Verano 410 is een enkelwandige boot geschikt voor 4 volwassen personen. Voor- en achterin zijn de banken.  De boot is uitgerust met een krachtige, stille en zuinige Suzuki motor van 6pk.

 

Aantal personen: 4 personen.
Afmeting: 4.10 m lang en 1.60 m breed.
Huren: per dagdeel of hele dag.
Borgstelling: 150 euro (contant vooraf te betalen).
Prijs (exclusief brandstof): € 50,00 per dagdeel. € 90,00 per dag.

 

 

 

 

 

 

Verano 420

De Verano 420 is de populairste boot uit een reeks van stabiele vissers/consoleboten. De Verano 420 is een dubbelwandige boot geschikt voor 6 volwassen personen. Achterin is een opbergvak. Voorin is een ruime rondzit. De boot is uitgerust met een krachtige, stille en zuinige Tohatsu motor van 6pk.

 

 

Aantal personen: 5 a 6 personen.
Afmeting: 4.40 m lang en 1.75 m breed.
Huren: per dagdeel of hele dag.
Borgstelling: 150 euro (contant vooraf te betalen).
Prijs (exclusief brandstof):  55,00 per dagdeel. € 95,00 per dag.

 

 

Caspian 422

Romantisch sloepje voor 5 personen. Voorzien van luxe kussenset en de nodige fenders en stootwillen. Door de verhoogde rugzit aan de voor en achterzijde ontstaat er meer comfort. Een zeer stabiele boot voor veel vaarplezier. De boot is uitgerust met een krachtige, stille en zuinige Suzuki motor van 9.9pk.

 

Aantal personen: 5 personen.
Afmeting: 420 m lang en 1.70 m breed.
Huren: per dagdeel of hele dag.
Borgstelling: 500 euro (contant vooraf te betalen).
Prijs (exclusief brandstof): € 130,00 per dagdeel. € 220,00 per dag.
Overige informatie: Bij het huren van deze boot is vaarervaring vereist.

 

  

Caspian 477 Luxury

De Caspian 477 Luxury standaard compleet geleverd met een uitneembaar zonnedek,

volledige kussen set en diverse opbergvakken.
De rondzit in de boeg biedt plaats aan het hele gezin en is voorzien van goede rugkussens.

De sloep is uitgerust met een krachtige, stille en zuinige Suzuki motor van 9.9pk.

 

 

Aantal personen: 6 personen.
Afmeting: 4.75 m lang en 1.90 m breed.
Huren: per dagdeel of hele dag.
Borgstelling: 500 euro (contant vooraf te betalen).
Prijs (exclusief brandstof): € 150,00 per dagdeel. € 260,00 per dag.
Overige informatie: Bij het huren van deze boot is vaarervaring vereist.

 

  

Info:
U hoeft niet in het bezit te zijn van een vaarbewijs voor het huren van deze boten.

 

Specificatie dagdelen:
Vanaf 10.30 – 14.30 uur

Vanaf 14.00 – 18.00 uur

 

Specificatie dag:
Vanaf 10.00 – 18.00 uur

 

Eventuele andere tijden zijn in overleg mogelijk.

22 Aug 2017

Boot financiering

Justmarine.nl biedt u de mogelijkheid om uw sloep of uw totale aankoop volledig of gedeeltelijk te financieren.

Hiermee kunt u tegen een beperkt bedrag per maand direct genieten van uw nieuwe of gebruikte boot. Op basis van de looptijd, de aanbetaling en de slottermijn bieden wij u een financieringsproduct aan dat bij u past.

Hoe werkt het?

Op www.justmarine.nl heeft u keuze uit een ruim aanbod van nieuwe sloepen, rubberboten, Mercury, Selva, Suzuki en Honda buitenboordmotoren. U kunt direct de gewenste sloep selecteren en "aanvraag financiering" kiezen voor een vrijblijvende offerte.

Tevens kunt u bij ons ook de totale inhoud van uw winkelmand financieren. Dit werkt als volgt:

  1. U selecteert de gewenste producten bijvoorbeeld een Caspian 477 Luxury sloep, een Mercury buitenboordmotor en een Kolibri rubberboot.
  2. Vervolgens kiest u de optie "direct bestellen".
  3. Indien u klaar bent met winkelen, drukt u op het winkelwagen icoon rechts boven op onze website. U heeft dan inzicht in de gehele inhoud van uw winkelwagen.
  4. Als het totaalbedrag in uw winkelwagen tussen de €2.500,- en €110.000,- bedraagt dan verschijnt er rechts onder van het scherm onder de optie "nu afrekenen" de optie "aanvraag  financiering", hiermee kunt u direct uw financiering aanvragen.
  5. Naar goedkeuring word u bestelling verwerkt en indien gewenst gratis bij u thuisbezorgd.

Particulier

Particuliere klanten krijgen op basis van een persoonlijke lening het geld om de sloep aan te schaffen. Dit noemen we het leasebedrag. Dit bedrag betaalt u af in maandelijkse termijnen. U kunt kiezen uit een looptijd van 12 maanden tot 120 maanden. U wordt direct eigenaar van de sloep en of de totale inhoud van alle producten in uw winkelmand.

Zakelijk

Zakelijke klanten krijgen op basis van financial lease een financiering om de sloep aan te schaffen. Dit bedrag betaalt u af in maandelijkse termijnen. Bij financial lease kunt u kiezen uit een looptijd van 12 tot 120 maanden. U wordt direct eigenaar van de sloep.
Bent u een startende ondernemer? Geen probleem. U kunt online of telefonisch uw aanvraag indienen.

Meer informatie nodig? Bel ons gerust op: 0226 234 333

Wij helpen u graag verder

29 May 2018

 

Privacyverklaring Justmarine.nl

 

Je privacy is voor Justmarine.nl van groot belang. Wij houden ons dan ook aan de privacywet. Dit betekent dat je gegevens veilig zijn bij ons en dat wij ze altijd netjes gebruiken. In deze privacyverklaring leggen we uit wat we bij de webwinkel www.justmarine.nl allemaal doen met informatie die we over jou te weten komen.

Als je vragen hebt, of wilt weten wat we precies van jou bijhouden, neem dan contact op met justmarine.nl.

 

Afhandelen bestelling Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, gebruiken wij je persoonsgegevens om deze netjes af te kunnen handelen. Wij mogen je persoonsgegevens dan aan onze bezorgdienst geven om de bestelling bij jou te laten bezorgen. Ook krijgen wij informatie over je betaling van je bank of creditcardmaatschappij.

Hiervoor gebruiken wij je betalingsgegevens, naw-gegevens, geslacht, e-mailadres, telefoonnummer en factuuradres. Dit doen wij op basis van je toestemming. Wij bewaren deze informatie tot je bestelling is afgerond en zeven jaar daarna (dat is de wettelijke bewaarplicht).

 

Je account Bij bepaalde onderdelen van onze webwinkel moet je je eerst registreren. Je moet dan informatie over jezelf opgeven en een gebruikersnaam kiezen. Daarmee maken wij een account, waarop je kunt inloggen met die gebruikersnaam en een zelfgekozen wachtwoord.

Hiervoor gebruiken wij je naw-gegevens, telefoonnummer, e-mailadres, factuuradres, betalingsgegevens en geslacht. Dit doen wij op basis van je toestemming. Wij bewaren deze informatie tot je het account opheft.

Wij bewaren deze informatie zodat je ze niet steeds opnieuw in hoeft te vullen en zodat we je makkelijker kunnen benaderen als dat nodig is bij de webwinkel. Je kunt via je account informatie aanpassen wanneer je dat wilt.

 

Reclame Wij willen jou graag reclame sturen over aanbiedingen en nieuwe producten of diensten. Dit doen wij:

 

per e-mail

via social media

 

Je kunt op ieder moment bezwaar maken tegen deze reclame. Elke e-mail bevat een afmeldlink. Je kunt ons blokkeren of de afmeldoptie gebruiken. Via je account kun je dit ook doorgeven.

 

Verstrekking aan andere bedrijven of instellingen Met uitzondering van de hierboven genoemde partners, geven wij je persoonsgegevens onder geen voorwaarde aan andere bedrijven of instellingen, behalve als wij dat wettelijk verplicht zijn (bijvoorbeeld als de politie dat eist bij een vermoeden van een misdrijf).

 

Google Analytics Wij gebruiken Google Analytics om bij te houden hoe bezoekers onze webwinkel gebruiken. Wij hebben een verwerkersovereenkomst met Google gesloten. Daarin staan strikte afspraken te maken over wat zij mogen bijhouden. Wij staan Google toe de verkregen Analytics informatie te gebruiken voor andere Google diensten. Wij laten Google de IP-adressen anonimiseren.

 

Beveiliging Beveiliging van persoonsgegevens is voor ons van groot belang. Om je privacy te beschermen, nemen wij de volgende maatregelen:

 

Toegang tot persoonsgegevens wordt afgeschermd met een

gebruikersnaam en wachtwoord- Wij maken gebruik van beveiligde 

verbindingen (Secure Sockets Layer of SSL) waarmee alle informatie 

tussen jou en onze website wordt afgeschermd wanneer je 

persoonsgegevens invoert- Wij houden logs bij van alle opvragingen 

van persoonsgegevens

 

Wijzigingen in deze privacyverklaring Wanneer onze webwinkel wijzigt, moeten wij natuurlijk ook de privacyverklaring aanpassen. Let dus altijd op de datum hierboven en kijk regelmatig of er nieuwe versies zijn. Wij zullen ons best doen wijzigingen ook apart aan te kondigen.

 

Inzage, wijzigen en verwijderen van je gegevens Als je vragen hebt of wilt weten welke persoonsgegevens wij van jou hebben, kun je altijd contact met ons opnemen. Zie de contactgegevens hieronder.

Je hebt de volgende rechten:

 

uitleg krijgen over welke persoonsgegevens we hebben en wat we 

daarmee doen

 

inzage in de precieze persoonsgegevens die we hebben het laten 

corrigeren van fouten

 

het laten verwijderen van verouderde persoonsgegevens intrekken van 

toestemming

 

bezwaar maken tegen een bepaald gebruik

Let op dat je altijd duidelijk aangeeft wie je bent, zodat we zeker weten dat we geen gegevens van de verkeerde persoon aanpassen of verwijderen.

 

Klacht indienen Als je vindt dat wij je niet op de juiste manier helpen, dan heb je het recht om een klacht in te dienen bij de toezichthouder. Deze heet de Autoriteit Persoonsgegevens.

 

 

Contactgegevens info @ justmarine . nl  020 210 10 72

06 Jul 2018

 

Justmarine maakt gebruik van cookies. Op deze pagina leggen we uit wat cookies zijn, waarom ze worden gebruikt, welke cookies er worden opgeslagen als je onze website bezoekt en hoe je cookies kunt verwijderen of uitschakelen.

 

Wat zijn cookies?

Cookies zijn kleine tekstbestanden die op je computer worden opgeslagen wanneer je een website bezoekt. De informatie uit deze bestandjes wordt gebruikt wanneer je de website opnieuw bezoekt. Het onthouden van je inlognaam, wachtwoord of taalvoorkeur zijn bekende voorbeelden van cookiegebruik. Cookies registreren alleen informatie aan de hand van het surfgedrag op internet. In cookies worden dus nooit persoonlijke gegevens als naam, adres, geslacht en leeftijd opgeslagen.

 

Waarom worden cookies gebruikt?

Cookies worden voor drie doeleinden gebruikt:

1. De gebruiksvriendelijkheid van de website voor jou als bezoeker verbeteren. Hieronder valt bijvoorbeeld het onthouden van je inloggegevens, zodat je deze niet steeds opnieuw hoeft in te vullen.

2. Het registreren van surfgedrag en interesses van de websitebezoekers. Dit wordt gebruikt om de website en daarmee de gebruikerservaring te optimaliseren. Met deze informatie kunnen aan internetgebruikers ook gericht advertenties worden getoond, gerelateerd aan het bezoek van specifieke pagina's.

3. Tot slot worden cookies vaak gebruikt door affiliatenetwerken om te bepalen via welke affiliate/partner (een verwijzende website; meer informatie) een bestelling tot stand is gekomen. Voor deze bijdrage wordt de affiliate/partner beloond in de vorm van commissie.

 

Cookiegebruik op Nulam.nl

Wanneer je een bezoek brengt aan Justmarine.nl en de website gebruikt, worden er cookies opgeslagen ten behoeve van eerder genoemde doeleinden. Hieronder vind je een overzicht van de verschillende soorten cookies:

Functionele cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website te laten functioneren. Zo kunnen we bijvoorbeeld onthouden welke producten er in je winkelwagen zitten. Met sessie cookies kunnen we tijdelijk informatie van je sessie (websitebezoek) opslaan, zoals formuliergegevens. Daarnaast gebruiken we een cookie waarmee we onthouden of je de cookiemelding gesloten hebt, waarmee je aangeeft dat je de cookies accepteert. Ook onthouden we de taal waarin je onze website leest.

  • Privacy statement Justmarine.nl

Analytische cookies

We registreren met behulp van Google Analytics de bezoekersstromen op de website. Dit stelt ons in staat knelpunten te traceren en deze weg te nemen en individuele pagina's te verbeteren. Bovendien wordt informatie over voorkeuren en interesses gebruikt voor gerichte advertentieweergave op andere websites. 

 

 

Google Analytics Remarketing: met Google Analytics meten we hoe je onze website gebruikt, zodat we producten en advertenties, op onze eigen website en daarbuiten, kunnen tonen die (mogelijk) voor jou relevant zijn. 

 

Facebook: Er wordt onthouden welke producten je op onze website bekijkt. Vervolgens kunnen we je relevante advertenties op Facebook tonen. 

 

 

Cookies verwijderen of uitschakelen

Hieronder vind je per internetbrowser informatie over hoe je cookies kunt uitschakelen of verwijderen. Let op: dit kan ervoor zorgen dat onze website niet meer werkt.

 

 

Netiquette productbeoordelingen

Wij behouden ons het recht om productbeoordelingen niet te publiceren wanneer deze de volgende inhoud bevatten:

 

  • Adressen en telefoonnummers;
  • E-mailadressen;
  • Godslastering, scheldwoorden, grove opmerkingen of kwetsend commentaar;
  • Links naar andere websites;
  • HTML-codes;
  • Opmerkingen over de beschikbaarheid van het artikel, de prijs of alternatieve bestelwijzen;
  • Vragen over een bestelling;
  • (Wervende) teksten met een commerciële inhoud
  • Onvoldoende onderbouwd commentaar c.q. bewijs dat men daadwerkelijk ervaring heeft met het product
  • Onvoldoende beheersing van de Nederlandse taal

21 Jan 2019

Boottrailer kopen? Boot trailer te koop in Heerhugowaard vlakbij Alkmaar

Bent u van plan een nieuwe of gebruikte boottrailer te kopen in Heerhugowaard vlakbij Alkmaar? Dan bent u bij Justmarine.nl aan het juiste adres. Wij hebben een breed assortiment aan boottrailers in verschillende soorten, maten en merken, waaronder Marlin boottrailers en Pega boottrailers dus voor ieder wat wils en ongeveer alles op voorraad. Met deze boottrailer bieden wij voor iedere boot passende boottrailer aan, variërend van 2.35 meter tot 8 meter. U vind bij ons meerdere verschillende modellen op voorraad en daarnaast alles wat u nog meer nodig heeft aan toebehoren. Al onze boottrailers hebben standaard 2 jaar fabrieksgarantie. Wij verkopen alleen Nederlandse boottrailers, deze worden in Nederland gemaakt en getest hierdoor weet u zeker dat uw een goede kwaliteit boottrailer koopt. 

Wilt u deskundig advies over een boottrailer of heeft u vragen over een boottrailer? Aarzel dan niet, en neem direct contact met ons op middels het contactformulier of bezoek een van onze showroom in Heerhugowaard vlakbij Alkmaar.

01 Oct 2019

Winterstalling sloep of boot 2020 / 2021 Just Marine 

Gratis haal en brengservice voor de regio's Alkmaar, Heerhugowaard, Langedijk en Uitgeest.

De kosten van de winterstalling 2020/2021 in een geïsoleerde hal zijn per m2 €37,50 excl. 21% btw excl. bokhuur vermenigvuldigd door het aantal m2 wordt de totale prijs berekend.

De kosten van de winterstalling 2020/2021 in een dubbel geïsoleerde stofarme verwarmde al zijn per m2 €49,50 excl. 21% btw excl. bokhuur vermenigvuldigd door het aantal m2 wordt de totale prijs berekend. 

Extra kosten vervuild onderwaterschip € 2,- per m2 (verplicht)

Extra kosten hevig vervuild onderwaterschip € 5,- per m2 (verplicht)

Tevens kunt u bij ons terecht voor

  • Winterklaar maken inboard of outboard
  • Reparatie & onderhoud
  • Reinigen & poetsen
  • Antifouling en osmose preventie systemen
  • Schilder & lak werkzaamheden
  • Levering & montage werkzaamheden
  • Inruil, inkoop & verkoop.

Vervoer

Trailer huur v.a. € 50,-

Ophaal en brengservice door Just Marine

Straal Prijs
Binnen 15 km Gratis (Normaal €150,- excl. btw)
Binnen 25 km € 165,- excl. btw
Binnen 50 km € 190,- excl. btw
Binnen 75 km € 220,- excl. btw
Binnen 100 km € 270,- excl. btw

Betaling van de winterstalling 2020/2021 dient per vooruitbetaling bij aanvang van de stalling periode te worden voldaan. 

Indien akkoord, graag onze aanvraag winterstalling formulier ingevuld en ondertekend retour zenden. Na ontvangst van een compleet ingevuld formulier is de stalling voor uw boot gereserveerd.

31 Mar 2020

DEURBELEID JUST MARINE

  • Wacht bij de deur, wij komen naar u toe.
  • Maximaal 2 klanten tegelijk in de winkel.
  • Bent u verkouden of vertoont u andere griepverscheinselen? Wij verzoeken u niet naar de winkel toe te komen.
  • Wij houden afstand. Minimaal 1.5m (richtlijn volgens het RIVM) en waar mogelijk meer.
  • Betalingen voor zover mogelijk alleen met pin. Wij reinigen het apparaat extra.
  • Raak in de winkel zo min mogelijk aan. Enkel het nodige.
  • Gebruik van het toilet is niet mogelijk.
  • Wij reinigen onze handen extra.

Voor de oplevering van uw boot hanteren wij de volgende regels:

  • De klant kan momenteel niet met ons meerijden naar de inlaat.
  • De klant blijft bij het te water laten op afstand.
  • Wij leggen de boot aan en rijden de trailer hierna weg.
  • Daarna kan de klant instappen in de boot.